h. Mercury 9,9HP Bigfoot Fourstroke

You Are Here: Home → Μηχανές → Καινούριες → Mercury → h. Mercury 9,9HP Bigfoot Fourstroke
mercury-9.9hp
fourstroke-8-20_ffourstroke-8-20_15_ffourstroke-8-20_14_ffourstroke-8-20_11_ffourstroke-8-20_8_ffourstroke-8-20_7_f

Aξεπέραστη Αξιοπιστία

Η αξιοπιστία είναι συνυφασμένη σε όλους τους ελαφρείς τετράχρονους κινητήρες της Mercury οι οποίοι κατασκευάζονται με τα υλικά και τις υψηλές προδιαγραφές που εξασφαλίζουν την γνωστή ποιότητα της, όσο μεγάλος ή μικρός και αν είναι ο κινητήρας.

Το πόδι και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι κατασκευασμένα ώστε να είναι συμπαγή και ανθεκτικά, με στιβαρά γρανάζια και ρουλεμάν και ένα βαρέως τύπου πτερύγιο διεύθυνσης κάτω απ’ την προπέλα το οποίο είναι έως και 55% παχύτερο (μοντέλα 8 & 9.9) και διπλά πιο ανθεκτικό από το προηγούμενο πόδι.

Τα γρανάζια των κινητήρων Mercury παράγονται με μηχανουργικές κατεργασίες ακριβείας και περαιτέρω θερμική κατεργασία για να εξασφαλιστεί το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ποιότητας και ανθεκτικότητας. O κινητήρας είναι επίσης εφοδιασμένος με οπτική ένδειξη προειδοποίησης για χαμηλή πίεση λαδιού. Όλα τα μοντέλα με μίζα διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό και κορδονιέρα για ασφάλεια και ξέγνοιαστη λειτουργία ακόμη και στην περίπτωση μίας αποφορτισμένης μπαταρίας.

Μοντέλο F9.9 BigFoot
Ισχύς (kW) 7.28
Περιοχή μέγιστων στροφών 5000-6000
Κύλινδροι 2 (σε σειρά)
Συμβατότητα με SmartCraft Όχι
Κυβισμός [cc] 208
Εκκίνηση Χειροκίνητη ή Ηλεκτρική με διακόπτη
Σχέση μετάδοσης 2.42:1
Χειριστήριο Μηχανικό F-N-R
Σύστημα τιμονιού Μηχανικό / Λαγουδέρα
Τύπος κινητήρα Καρμπυρατέρ
Εναλλάκτης ρεύματος 6 amp / 76 watt (μόνο στα μοντέλα με ηλεκτρική εκκίνηση)
Σύστημα trim 6 & SWD: Σύστημα ρηχών νερών ή EHT: Ηλεκτροϋδραυλικό Trim
Δοχείο καυσίμου 12 lt
Καύσιμο UL90R
Βάρος [kg] 40
Άξονας κινητήρα 381mm [S] – 508mm [L]
Αριστερόστροφοι κινητήρες N/A

Απλή και εύκολη εκκίνηση

Ο κρύος καιρός μπορεί να φέρει οποιοδήποτε κινητήρα σε δύσκολη θέση ειδικά κατά τη διαδικασία εκκίνησης. Αυτό όμως δεν συμβαίνει στους κινητήρες Mercury 8-20Ηp καθώς είναι εφοδιασμένοι με ένα εύχρηστο και αξιόπιστο σύστημα με φούσκα βενζίνης και χειροκίνητο τσοκ.

Οι κινητήρες Mercury των 8 έως και 20Hp με χειροκίνητη εκκίνηση διαθέτουν ένα αποκλειστικής σχεδίασης σύστημα με φούσκα βενζίνης και ρύθμιση στροφών (γρήγορου ρελαντί για προθέρμανση). Αυτό το σύστημα παρέχει άμεση και γρήγορη εκκίνηση είτε ο κινητήρας είναι κρύος είτε ζεστός, εύκολα και γρήγορα με το πάτημα μίας φούσκας βενζίνης και το γύρισμα του κλειδιού στον διακόπτη του κινητήρα.

Η αντλία εμπλουτισμού (φούσκα βενζίνης) είναι μία μικρή αντλία η οποία ψεκάζει μικρές ποσότητες καυσίμου (σαν ομίχλη) εντός του καρμπυρατέρ πριν την κρύα εκκίνηση-προθέρμανση του κινητήρα. Αυτό αποδεικνύεται χρήσιμο όταν κατά τον κρύο καιρό δεν υπάρχει αρκετή θερμότητα για να εξατμιστεί το καύσιμο εντός του καρμπυρατέρ. Επιπροσθέτως ένα απλό και αξιόπιστο χειροκίνητο σύστημα τσοκ θα εμπλουτίσει την αναλογία αέρα-βενζίνης όταν αυτό απαιτείται. Σε αυτή την περίπτωση είναι απλό, πιέστε το κουμπί της αντλίας δύο φορές, τραβήξτε το τσοκ και εκκινήστε άμεσα τον κινητήρα..

Σε αντίθεση με τα αυτόματα συστήματα τσοκ του ανταγωνισμού τα οποία δεν ανταποκρίνονται σωστά στην δημιουργία κατάλληλης αναλογίας αέρα-βενζίνης κατά την εκκίνηση ή κατά την χρήση διαφόρων ποιοτήτων βενζίνης που απαντώνται στις μαρίνες και τα πρατήρια καυσίμων, η εκκίνηση των κινητήρων Mercury 8 έως 20Hp είναι εύκολη και απροβλημάτιστη. Επιπροσθέτως τα συστήματα της Mercury αποτελούνται από απλά εξαρτήματα και μηχανισμούς με αποτέλεσμα την μακρά σε βάθος χρόνου και εξαιρετικά αξιόπιστη λειτουργία κάθε φορά.