f. Mercury 8HP Fourstroke

You Are Here: Home → Μηχανές → Καινούριες → Mercury → f. Mercury 8HP Fourstroke
mercury-8hp
fourstroke-8-20_7_ffourstroke-8-20_8_ffourstroke-8-20_9_ffourstroke-8-20_11_ffourstroke-8-20_14_ffourstroke-8-20_15_ffourstroke-8-20_16_f

Ελαφρύτατοι αλλά με πληθώρα πλεονεκτημάτων

Οι κινητήρες των 8-9.9Hp παρέχουν ομοιόμορφη, καθαρή και οικονομική ισχύ σε συνδυασμό με χαμηλό βάρος. Με μόλις 38 κιλά, είναι αρκετά ελαφροί ώστε να κατατάσσονται στους φορητούς ενώ επιπροσθέτως διαθέτουν πολύ καλή αναλογία βάρους-ισχύος.

Παρ’ όλο που οι τετράχρονοι Mercury των 8-9.9Hp είναι οι ελαφρύτεροι της κατηγορίας τους, κανένας συμβιβασμός δεν έχει γίνει στα μοναδικά τους χαρακτηριστικά. Μέσω μίας εύχρηστης και πολυλειτουργικής λαγουδέρας ο χειριστής μπορεί με ένα μόνο χέρι να ελέγξει την αλλαγή ταχύτητας, το σβήσιμο του κινητήρα, το γκάζι, την ρύθμιση της τριβής του γκριπ του γκαζιού και την τιμόνευση.

Η επιτάχυνση αυτών των κινητήρων είναι άμεση χάρη στο ειδικά κατασκευασμένο καρμπυρατέρ με αντλία επιτάχυνσης (μοντέλα 8 έως 20Hp) η οποία ψεκάζει μικρές ποσότητες καυσίμου όταν απαιτείται άμεση ισχύς κατά το απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Η εκκίνηση είναι άμεση κάτω από όλες τις συνθήκες χάρη στο χειροκίνητο τσοκ και την αντλία εμπλουτισμού (φούσκα βενζίνης). Αυτοί οι κινητήρες (μοντέλα 8 έως 20Hp) εφοδιάζονται επίσης με ένα αποκλειστικά σχεδιασμένο αυτόματο σύστημα που ασφαλίζει τον κινητήρα με άγκιστρα όταν αυτός λειτουργεί στα ανάποδα. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεται η χειροκίνητη χρήση δύσχρηστων μοχλών.

Μοντέλο F8
Ισχύς (kW) 5,88
Περιοχή μέγιστων στροφών 5000-6000
Κύλινδροι 2 (σε σειρά)
Συμβατότητα με SmartCraft Όχι
Κυβισμός [cc] 208
Εκκίνηση Χειροκίνητη ή Ηλεκτρική με διακόπτη
Σχέση μετάδοσης 2.08:1
Χειριστήριο Μηχανικό F-N-R
Σύστημα τιμονιού Μηχανικό / Λαγουδέρα
Τύπος κινητήρα Καρμπυρατέρ
Εναλλάκτης ρεύματος 6 amp / 76 watt (μόνο στα μοντέλα με ηλεκτρική εκκίνηση)
Σύστημα trim 6 & SWD: Σύστημα ρηχών νερών
Δοχείο καυσίμου 12 lt
Καύσιμο UL90R
Βάρος [kg] 38
Άξονας κινητήρα 381mm [S] – 508mm [L]
Αριστερόστροφοι κινητήρες N/A

Σχεδιασμένοι για αθόρυβη και ποιοτική λειτουργία

  • Απλοί σχεδιαστικά τετράχρονοι κινητήρες με επικεφαλής εκκεντροφόρο, οι οποίοι προσφέρουν ποιοτικά χαρακτηριστικά συμπεριφοράς και αθόρυβη λειτουργία.
  • Ο υψηλός για την κατηγορία κυβισμός παρέχει άριστα χαρακτηριστικά ισχύος στην περιοχή των χαμηλών και μέσων στροφών.
  • Η εξαγωγή των καυσαερίων μέσα απ;o την προπέλα μειώνει περαιτέρω τον παραγόμενο θόρυβο.
  • Το σύστημα ανάρτησης του κινητήρα με ειδικές ελαστικές βάσεις (15-20Hp) μειώνει τους παραγόμενους κραδασμούς πρoς το σκάφος.
  • Η χειροκίνητη κορδονιέρα με αυτόματο αποσυμπιεστή ανήκει στον βασικό εξοπλισμό ακόμη και των ηλεκτρικών μοντέλων με μίζα, κάτι που αποδεικνύεται εξαιρετικά χρήσιμο σε περίπτωση αποφορτισμένης μπαταρίας.
  • Το εύρωστο αλτερνέιτορ (γεννήτρια ρεύματος) των 12 Αμπέρ / 138 Watt (15-20Hp) και των 6 Αμπέρ / 76Watt (8-9.9Hp) φορτίζει γρήγορα την μπαταρία και την διατηρεί σε καλή κατάσταση.
  • Ένα βελτιωμένο σύστημα εμπλουτισμού μίγματος (φούσκα βενζίνης) για την κρύα εκκίνηση σε συνδυασμό με ένα αξιόπιστο χειροκίνητο τσοκ παρέχουν άμεση και εύκολη εκκίνηση του κινητήρα κάθε φορά.
  • Το καρμπυρατέρ αυτών των μικρών τετράχρονων κινητήρων εφοδιάζεται με μία αντλία επιτάχυνσης που ψεκάζει μικρές ποσότητες καυσίμου όταν ζητηθεί παραπάνω ισχύς προσφέροντας άμεση απόκριση στο γκάζι.
  • Η λειτουργία «μόνο γκάζι» στο γκριπ της λαγουδέρας επιτρέπει στο χειριστή να ανεβάσει στροφές στο κράτει χωρίς εμπλεγμένη ταχύτητα, επιτρέποντας έτσι την γρήγορη προθέρμανση ή σε σπανιότερες περιπτώσεις την ευκολότερη εκκίνηση του κινητήρα όταν αυτός μπουκώσει.
  • Η πολυλειτουργική λαγουδέρα ελέγχει την επιλογή ταχυτήτων, την τιμόνευση, το γκάζι, την τριβή στο γκριπ του γκαζιού, το σβήσιμο του κινητήρα καθώς και την λειτουργία κλίσης (τριμ) για να τα έχετε όλα στο χέρι σας. Ο μοχλός της διπλώνει επάνω ή κάτω και δύναται να «κλειδώσει» στην άνω θέση για μικρό χώρο κατά την αποθήκευση.
  • Τριετής εργοστασιακή, μη φθίνουσα και επεκτάσιμη στα 5 έτη περιορισμένη εγγύηση καθώς και μία μοναδική τριετή εγγύηση κατά της διάβρωσης.
  • Κατασκευασμένοι από υψηλής ποιότητας κράματα αλουμινίου ναυτικής κατηγορίας για απαράμμιλη αντοχή κατά της διάβρωσης.
  • Οπτική προειδοποίηση του χειριστή σε περίπτωση χαμηλής πίεσης λαδιού
  •  Έξι διαθέσιμες θέσεις για κλίση (τριμ) και δυνατότητα οδήγησης σε αβαθή νερά παρέχουν μέγιστες επιδόσεις. Οι διπλές εισαγωγές νερού (15-20Hp) εξασφαλίζουν απρόσκοπτη παροχή νερού ψύξης στον κινητήρα.
  • Το αυτόματο σύστημα ρύθμισης (8-9.9Hp) της κλίσης (τριμ) με καστάνια διαθέτει 5 θέσεις και δυνατότητα πλεύσης σε αβαθή νερά ώστε να ευκολύνει την προσέγγιση απομακρυσμένων περιοχών και την δυνατότητα χειρισμού στα ρηχά.
  • Οι τετράχρονοι αυτοί κινητήρες συναντούν και ξεπερνούν όλες τις σύγχρονες νόρμες εκπομπής ρύπων (EPA 2008 και Καλιφορνέζικες CARB3 αστέρων-Χαμηλότατες εκπομπές ρύπων).
  • Ένας αυτόματος μηχανισμός με γάντζους ασφάλισης εμπλέκεται όταν ο χειριστής επιλέξει την ταχύτητα στο ανάποδα. Κατά συνέπεια δεν απαιτείται η ξεχωριστή ενέργεια ενεργοποίησης κάποιου μοχλού από τη μεριά του χειριστή.
  • Στους κινητήρες των 15-20Hp υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρικής ανύψωσης (PowerTilt) του κινητήρα απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Επίσης ένας εμπρόσθια τοποθετημένος μοχλός ελέγχει την τριβή τιμόνευσης. Οι κινητήρες 15-20Ηp διατίθενται σε εκδόσεις με χειροκίνητη κλίση (τριμ) ή ηλεκτρική ανύψωση (PowerTilt).
  •  Όλοι οι κινητήρες από 8 έως 20Hp διατίθενται τόσο σε χειροκίνητες με κορδονιέρα όσο και σε ηλεκτρικές με μίζα και κορδονιέρα εκδόσεις.
  • Τα διαθέσιμα μήκη άξονα μετάδοσης είναι 15’’ και 20’’ (κοντή και μακριά έκδοση)

Άπλετη ροπή από χαμηλά (8-20Hp)

Οι τετράχρονοι κινητήρες της Mercuryστην γκάμα 8 έως 20Hp διαθέτουν υψηλό κυβισμό και όπως είναι ευρέως γνωστό «δεν υπάρχει υποκατάστατο του κυβισμού». Ο υψηλός κυβισμός σε συνδυασμό με την σκόπιμα χαμηλότερη έξοδο ισχύος θα έχει σαν αποτέλεσμα μεγάλα ποσά διαθέσιμης ροπής. Με εξαιρετική-πλούσια ροπή από τις χαμηλές στροφές, αυτοί οι κινητήρες έχουν την απαραίτητη δύναμη να πλανάρουν το σκάφος διαθέτοντας άμεση απόκριση στο γκάζι και γρήγορη επιτάχυνση.