r. Mercury 80HP Fourstroke

You Are Here: Home → Μηχανές → Καινούριες → Mercury → r. Mercury 80HP Fourstroke
MERCURY-80HP1
fourstroke-80-115_1_ffourstroke-80-115_2_ffourstroke-80-115_3_ffourstroke-80-115_4_ffourstroke-80-115_5_ffourstroke-80-115_6_f

Νέοι Mercury 80-100-115 Hp Fourstroke – Γνωρίστε τα νεοσχεδιασμένα «θηρία» της μεσαίας κατηγορίας ιπποδύναμης της Mercury

Tι θα γινόταν αν μπορούσατε να τοποθετήσετε έναν ελαφρύτερο, χαμηλότερης ιπποδύναμης εξωλέμβιο κινητήρα στον καθρέπτη του σκάφους χωρίς να θυσιαστεί η ταχύτητα, το εύκολο πλανάρισμα, η οδηγική ευχαρίστηση της πλεύσης ή η ισχυρή δυνατότητα έλξης?
Τι θα γινόταν επίσης εάν αυτός ο κινητήρας διέθετε αυξημένη οικονομία καυσίμων, απροβλημάτιστη συντήρηση και συμπαγή αξιοπιστία?

Ένας καινούργιος φρέσκος σχεδιαστικά 4χρονος Mercury 80-100-115 Hp μπορεί να αποτελέσει μία νέα πνοή για το σκάφος σας παρέχοντας καλύτερες επιταχύνσεις και συνολικές επιδόσεις καθώς και μία ακριβέστερη ικανότητα ελιγμών. Οι νέοι αυτοί κινητήρες των 80-100-115 Hp σχεδιάστηκαν και εξελίχθηκαν έτσι ώστε να διαθέτουν χαρακτηριστικά δίχρονων όσον αφορά την σχέση βάρους/ισχύος.

Αυτό τους καθιστά ιδανικούς για τοποθετήσεις παντός είδους ακόμη και σε παλαιότερης σχεδίασης σκάφη που δεν μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά 4χρονους με αυξημένο βάρος στους καθρέπτες τους. Με βάρος μόλις 163 κιλά, η νέα αυτή σειρά κινητήρων είναι κατά 18 κιλά ελαφρύτερη από την προηγούμενη γενιά κινητήρων της ίδιας γκάμας ιπποδύναμης. Εάν το σκάφος σας είναι ήδη «στημένο» για κινητήρα Mercury, απλά τοποθετήστε τον και απολαύστε τις αρετές του.

Εξοικονομήστε χρόνο και χρήματα με αυτούς τους εύκολα συντηρήσιμους 4χρονους εξωλέμβιους. Κάθε τμήμα του κινητήρα έχει σχεδιασθεί με γνώμονα την εύκολη συντήρηση ή ακόμη και την απουσία της όπως το σύστημα ενεργοποίησης των βαλβίδων που δεν απαιτεί ποτέ (ναι, σωστά διαβάσατε) κανενός είδους ρύθμιση ή συντήρηση για όλη την ζωή του κινητήρα.

Μοντέλο F80 EFI
Ισχύς (kW) 58.8
Περιοχή μέγιστων στροφών 4500-5000
Κύλινδροι 4 (σε σειρά)
Συμβατότητα με SmartCraft Ναι
Κυβισμός [cc] 2064
Εκκίνηση Ηλεκτρική με διακόπτη
Σχέση μετάδοσης 2.07:1
Χειριστήριο Μηχανικό F-N-R
Σύστημα τιμονιού Υδραυλικό / Λαγουδέρα βαρέως τύπου
Τύπος κινητήρα 4χρονος με ψεκασμό πολλαπλών σημείων
Εναλλάκτης ρεύματος 35 amp / 441 watt (Belt-Driven)
Σύστημα trim EHPT: Ηλεκτροϋδραυλικό Trim & Tilt
Δοχείο καυσίμου N/A
Καύσιμο UL90R
Βάρος [kg] 163
Άξονας κινητήρα 508mm [L]
Αριστερόστροφοι κινητήρες N/A

Δυνατές επιδόσεις με χαμηλή σχετικά κατανάλωση καυσίμου

√ Κυβισμός 2,1 λίτρων
√ Καλύτερος στην κατηγορία του

Ελαφριά σχεδίαση

√ Ο ελαφρύτερος κινητήρας στην κατηγορία των 115 Hp
√ Με βάρος μόνο 163 kg

Ποιοτική και αθόρυβη λειτουργία

√ Ειδικά σχεδιασμένο ηχοαπορροφητικό κάλυμμα κινητήρα
√ Αθόρυβη θυρίδα εξαγωγής καυσαερίων του ρελαντί
√ Επικεντρωμένο σύστημα ανάρτησης με ειδικές αντικραδασμικές ελαστικές βάσεις
√ Εξελιγμένο και νεοσχεδιασμένο σύστημα μεταθέτη και επιλογής ταχύτητας

Ενσωματωμένες λύσεις υψηλής τεχνολογίας

√ Βελτιστοποιημένη αντιτριβική σχεδίαση του κινητήρα
√ Χρονισμένη κοχλιωτή πολλαπλή εισαγωγής υψηλών επιδόσεων
√ Αλτερνέιτορ με έξοδο ρεύματος 35 Αμπέρ
√ Σύστημα ψεκασμού καυσίμου πολλαπλών σημείων MPI

Πόδια επιδόσεων και βαρέως τύπου

√ Ισχυρό πόδι Υψηλής ώσης (Command Thrust -2:38/1)
√ Αριστερόστροφο πόδι στα μοντέλα Υψηλής ώσης CT 115 Hp
√ Πόδι μικρών υδροδυναμικών τριβών στα βασικά μοντέλα (2,07:1)

Κορυφαία ανθεκτικότητα και αξιοπιστία

√ Βασισμένος στην σχεδίαση και φιλοσοφία του Mercury 150 Hp Fourstroke

Ισχυρή προστασία κατά της διάβρωσης

√ Κράμα αλουμινίου XK360 της Mercury χαμηλής περιεκτικότητας σε χαλκό
√ Ειδική διαδικασία βαφής Mercfusion
√ Εκτεταμένη χρήση ανοξείδωτου ατσαλιού
√ 3ετής εγγύηση κατά της διάβρωσης

Εύκολη συντήρηση με χαμηλότερο κόστος λειτουργίας του κινητήρα

√ Βαλβίδες που δεν απαιτούν καμία ρύθμιση για όλη τη ζωή του κινητήρα
√ Σύστημα αντικατάστασης λαδιού που δεν πιτσιλάει
√ Εύκολη αντικατάσταση φίλτρου καυσίμου
√ Σημεία σέρβις που αναγνωρίζονται εύκολα χάρη στον ειδικό χρωματικό κωδικό
√ Θύρα έκπλυσης του κινητήρα με εύκολη πρόσβαση
√ Ελαφρύτατο κάλυμμα κινητήρα μονής λαβής απασφάλισης και με «οδηγούς» εύκολης τοποθέτησης και αφαίρεσης