e. Mercury 6HP Fourstroke

You Are Here: Home → Μηχανές → Καινούριες → Mercury → e. Mercury 6HP Fourstroke
mercury 6hp
fourstroke-2-5-6_2_ffourstroke-2-5-6_4_ffourstroke-2-5-6_3_ffourstroke-2-5-6_8_ffourstroke-2-5-6_7_ffourstroke-2-5-6_6_f

Φορητοί και ελαφρύτατοι πρωταθλητές: 2.5 – 6Hp

Ένας φορητός και ελαφρύς κινητήρας είναι ο απόλυτος σύντροφος κάθε μικρού φουσκωτού ή σκάφους ερασιτεχνικού ψαρέματος. Η Mercury προσφέρει μία πλήρη γκάμα ελαφρύτατων τετράχρονων κινητήρων με μεγάλο εύρος μοντέλων για να διαλέξει κανείς. Όλη η παραπάνω γκάμα κάνει την λειτουργία και την φορητότητα των κινητήρων παιχνίδι με έξυπνες αλλά συνάμα απλές λύσεις. Η καθαρή και οικονομική τετράχρονη λειτουργία, τους καθιστά την ιδανική για κάθε περίπτωση λύση. Κατασκευασμένοι με τις ίδιες προδιαγραφές και αντιδιαβρωτική προστασία όπως και τα μεγαλύτερης ιπποδύναμης μοντέλα, οι κινητήρες μικρής ιπποδύναμης της Mercury είναι σχεδιασμένοι για εύκολη εκκίνηση και ήσυχη λειτουργία

Μοντέλο F6
Ισχύς (kW) 4.41
Περιοχή μέγιστων στροφών 5000-6000
Κύλινδροι 1
Συμβατότητα με SmartCraft
Κυβισμός [cc] 123
Εκκίνηση Χειροκίνητη
Σχέση μετάδοσης 2.15:1
Χειριστήριο Μηχανικό F-N-R
Σύστημα τιμονιού Μηχανικό / Λαγουδέρα / Χειριστήριο προαιρετικό
Τύπος κινητήρα Καρμπυρατέρ
Εναλλάκτης ρεύματος Προαιρετικά
Σύστημα trim 6 & SWD: Σύστημα ρηχών νερών
Δοχείο καυσίμου 1.1 lt ενσωματωμένο
Καύσιμο UL90R
Βάρος [kg] 25
Άξονας κινητήρα 381mm [S] – 508mm [L]
Αριστερόστροφοι κινητήρες N/A

Εύκολη εκκίνηση

Οι τετράχρονοι κινητήρες έχουν υψηλότερη συμπίεση από τους δίχρονους κατά συνέπεια απαιτείται περισσότερη προσπάθεια από το χειριστή κατά την εκκίνηση. Το καινούργιο όμως αυτόματο σύστημα αποσυμπίεσης εκτονώνει στιγμιαία την πίεση εντός του κυλίνδρου για να μειώσει την απαιτούμενη δύναμη στην κορδονιέρα επιτυγχάνοντας μία εύκολη και δίχως κόπο εκκίνηση.

Ιδανική φορητότητα (4, 5, 6Ηp)

Οι κινητήρες των 4, 5, 6Hp προσφέρουν ιδανική φορητότητα με το ενσωματωμένο δοχείο καυσίμου και την τάπα στο πάνω μέρος του καλύμματος του κινητήρα καθώς και μία βαλβίδα διακοπής καυσίμου για να μην χύνεται καύσιμο από το δοχείο. Η Mercury τοποθέτησε μία εύχρηστη αναμονή για σύνδεση με εξωτερικό δοχείο καυσίμου σε περίπτωση που ο χειριστής επιθυμεί περισσότερη αυτονομία από αυτή που του προσφέρει το ενσωματωμένο ρεζερβουάρ.