j. Mercury 20HP Fourstroke

You Are Here: Home → Μηχανές → Καινούριες → Mercury → j. Mercury 20HP Fourstroke
mercury-20hp
fourstroke-8-20_15_ffourstroke-8-20_16_ffourstroke-8-20_17_ffourstroke-8-20_14_ffourstroke-8-20_7_ffourstroke-8-20_8_f

Απλή και εύκολη εκκίνηση

Ο κρύος καιρός μπορεί να φέρει οποιοδήποτε κινητήρα σε δύσκολη θέση ειδικά κατά τη διαδικασία εκκίνησης. Αυτό όμως δεν συμβαίνει στους κινητήρες Mercury 8-20Ηp καθώς είναι εφοδιασμένοι με ένα εύχρηστο και αξιόπιστο σύστημα με φούσκα βενζίνης και χειροκίνητο τσοκ.

Οι κινητήρες Mercury των 8 έως και 20Hp με χειροκίνητη εκκίνηση διαθέτουν ένα αποκλειστικής σχεδίασης σύστημα με φούσκα βενζίνης και ρύθμιση στροφών (γρήγορου ρελαντί για προθέρμανση). Αυτό το σύστημα παρέχει άμεση και γρήγορη εκκίνηση είτε ο κινητήρας είναι κρύος είτε ζεστός, εύκολα και γρήγορα με το πάτημα μίας φούσκας βενζίνης και το γύρισμα του κλειδιού στον διακόπτη του κινητήρα.

Η αντλία εμπλουτισμού (φούσκα βενζίνης) είναι μία μικρή αντλία η οποία ψεκάζει μικρές ποσότητες καυσίμου (σαν ομίχλη) εντός του καρμπυρατέρ πριν την κρύα εκκίνηση-προθέρμανση του κινητήρα. Αυτό αποδεικνύεται χρήσιμο όταν κατά τον κρύο καιρό δεν υπάρχει αρκετή θερμότητα για να εξατμιστεί το καύσιμο εντός του καρμπυρατέρ. Επιπροσθέτως ένα απλό και αξιόπιστο χειροκίνητο σύστημα τσοκ θα εμπλουτίσει την αναλογία αέρα-βενζίνης όταν αυτό απαιτείται. Σε αυτή την περίπτωση είναι απλό, πιέστε το κουμπί της αντλίας δύο φορές, τραβήξτε το τσοκ και εκκινήστε άμεσα τον κινητήρα..

Σε αντίθεση με τα αυτόματα συστήματα τσοκ του ανταγωνισμού τα οποία δεν ανταποκρίνονται σωστά στην δημιουργία κατάλληλης αναλογίας αέρα-βενζίνης κατά την εκκίνηση ή κατά την χρήση διαφόρων ποιοτήτων βενζίνης που απαντώνται στις μαρίνες και τα πρατήρια καυσίμων, η εκκίνηση των κινητήρων Mercury 8 έως 20Hp είναι εύκολη και απροβλημάτιστη. Επιπροσθέτως τα συστήματα της Mercury αποτελούνται από απλά εξαρτήματα και μηχανισμούς με αποτέλεσμα την μακρά σε βάθος χρόνου και εξαιρετικά αξιόπιστη λειτουργία κάθε φορά.

Μοντέλο F20
Ισχύς (kW) 14.7
Περιοχή μέγιστων στροφών 5400-6100
Κύλινδροι 2 (σε σειρά)
Συμβατότητα με SmartCraft Όχι
Κυβισμός [cc] 351
Εκκίνηση Χειροκίνητη ή Ηλεκτρική με διακόπτη
Σχέση μετάδοσης 2.15:1
Χειριστήριο Μηχανικό F-N-R
Σύστημα τιμονιού Μηχανικό / Λαγουδέρα
Τύπος κινητήρα Καρμπυρατέρ
Εναλλάκτης ρεύματος 12 amp / 138 watt
Σύστημα trim 6 & SWD: Σύστημα ρηχών νερών ή EHT: Ηλεκτροϋδραυλικό Trim
Δοχείο καυσίμου 12 lt
Καύσιμο UL90R
Βάρος [kg] 52
Άξονας κινητήρα 381mm [S] – 508mm [L]
Αριστερόστροφοι κινητήρες N/A


Στους κινητήρες των 15-20Hp υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρικής ανύψωσης (PowerTilt) του κινητήρα απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Επίσης ένας εμπρόσθια τοποθετημένος μοχλός ελέγχει την τριβή τιμόνευσης. Οι κινητήρες 15-20Ηp διατίθενται σε εκδόσεις με χειροκίνητη κλίση (τριμ) ή ηλεκτρική ανύψωση (PowerTilt).

Όλοι οι κινητήρες από 8 έως 20Hp διατίθενται τόσο σε χειροκίνητες με κορδονιέρα όσο και σε ηλεκτρικές με μίζα και κορδονιέρα εκδόσεις.

Τα διαθέσιμα μήκη άξονα μετάδοσης είναι 15’’ και 20’’ (κοντή και μακριά έκδοση