c. Mercury 200HP Verado

You Are Here: Home → Μηχανές → Καινούριες → Mercury → c. Mercury 200HP Verado
MERCUR-200HP-VERADO
Mercury-Verado200MERCURY-VERADO-150-200verado_1_fverado-150-200_fverado-l-6-150-200-hp_fverado_fverado_3_fverado_2_f

Verado 150 – 200

Μικρού όγκου αλλά υψηλών επιδόσεων 4κύλινδρος

Τα μικρότερα συμπαγή 4κύλινδρα μοντέλα, αλλά εξίσου εξελιγμένα όσον αφορά τις υψηλές επιδόσεις της οικογένειας Verado, παρέχουν μία καταπληκτική οδηγική εμπειρία, κορυφαία αξιοπιστία, δύναμη και επιτάχυνση που θα σας συναρπάσουν καθώς και μία από τις ωραιότερες οδηγικές αισθήσεις ήσυχης και γλυκιάς – ποιοτικής λειτουργίας που έχουν παραχθεί ποτέ από έναν εξωλέμβιο κινητήρα.

Η σειρά Verado 150-200 Hp κατασκευάζεται με βάση έναν ισχυρό εν σειρά 4 κύλινδρο κινητήρα με κυβισμό 1.7 lt, αντί του εξακύλινδρου εν σειρά με τον οποίο εφοδιάζονται τα μεγαλύτερης ιπποδύναμης μοντέλα. Παρ’ όλα αυτά, ο κινητήρας ως βάση έχει ίδια τεχνολογία με τους μεγαλύτερους Verado καθώς διαθέτει διπλούς επικεφαλής εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες ανα κύλινδρο και τη βάση του στροφαλοφόρου άξονα με περαστές βίδες μέσω του μπλοκ των κυλίνδρων, μία σχεδίαση που συχνά απαντάται και στους αγωνιστικούς κινητήρες της Formula 1.

Αυτή η υψηλή δόση τεχνολογίας προσφέρει μέγιστη ακαμψία και αντοχή από ένα συμπαγές πακέτο ισχύος. Οι κινητήρες Verado διαθέτουν ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαδοχικό σύστημα ψεκασμού επιτυγχάνοντας την ιδεώδη εκκίνηση απλά με το γύρισμα του κλειδιού και ομοιογενή, αποδοτική λειτουργία. Η πρωτοποριακή σχεδίαση σε συνδυασμό με την πατενταρισμένη αντιθορυβική τεχνολογία, κάνουν επίσης τον κινητήρα ασυνήθιστα ήσυχο και αθόρυβο.

Μοντέλο VERADO 200
Ισχύς (kW) 147
Περιοχή μέγιστων στροφών 5800-6400
Κύλινδροι L-4
Συμβατότητα με SmartCraft Ναι
Κυβισμός [cc] 1732
Εκκίνηση Ηλεκτρική με διακόπτη
Σχέση μετάδοσης 2.08:1
Χειριστήριο SmartCraft DTS
Σύστημα τιμονιού Ηλεκτροϋδραυλικό / Υδραυλικό / Λαγουδέρα βαρέως τύπου
Τύπος κινητήρα 4χρονος με υπερσυμπιεστή & ψεκασμό πολλαπλών σημείων
Εναλλάκτης ρεύματος 70 amp / 882 watt (Belt-Driven)
Σύστημα trim EHPT: Ηλεκτροϋδραυλικό Trim & Tilt
Δοχείο καυσίμου N/A
Καύσιμο UL90R
Βάρος [kg] 231
Άξονας κινητήρα 508mm [L] – 635mm [XL]
Αριστερόστροφοι κινητήρες CXL

Συμπαγής και «βελούδινος» σε λειτουργία

Η διάταξη εν σειρά των κυλίνδρων έχει αρκετά πλεονεκτήματα έναντι των τυπικών εξωλέμβιων με τους κυλίνδρους του κινητήρα σε διάταξη V. Ενας κινητήρας με διάταξη εν σειρά είναι καλύτερα ζυγισμένος επειδή οι κύλινδροι είναι τοποθετημένοι σε μία ευθεία και αυτό σημαίνει πιο συμπαγής κινητήρας, με βελούδινη λειτουργία και λιγότερους κραδασμούς. Επιπροσθέτως, το πλάτος του κινητήρα μειώνεται με αποτέλεσμα ένα πιο λεπτεπίλεπτο και όμορφο αισθητικά ντηζάιν.

Αθόρυβος και χωρίς κραδασμούς

Οι κινητήρες Verado δοκιμάστηκαν εκτενώς στο τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης της εταιρίας με σκοπό τη μείωση του δείκτη NVH (Θόρυβος, Κραδασμοί, Ποιότητα λειτουργίας). Ενας διβάθμιος θάλαμος αντήχησης στην εισαγωγή, όχι μόνο μειώνει τον συνολικό θόρυβο (έως και 14db στις μέσες έως και τις υψηλές στροφές) αλλά προσθέτει και μία ευχάριστη χροιά στον ήχο στον κινητήρα. Ο υψηλής συχνότητας θόρυβος από τον κινητήρα και τον άξονα μετάδοσης μειώνεται εντυπωσιακά χάρη στην ειδικά σχεδιασμένη αφρώδη ακουστική μόνωση. Οι κραδασμοί προς το σκάφος έχουν εκμηδενιστεί χάρη στην ιδεώδη τοποθέτηση ενός συστήματος απόσβεσης που απορροφά τους κραδασμούς από τον κινητήρα και βελτιώνει την ικανότητα χειρισμού του σκάφους. Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν τους κινητήρες Verado σαν τους πιο αθόρυβους και αντικραδασμικούς στην κατηγορία τους .

Ποιοτικός σε αίσθηση και ακριβής χειρισμός

Τα τετρακύλινδρα μοντέλα Verado εξοπλίζονται με υδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης ή με το προαιρετικά τοποθετούμενο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης το οποίο μπορεί πρακτικά να εξουδετερώνει την παραγόμενη από την προπέλα ροπή στο τιμόνι, ένα κοινό φαινόμενο στους κινητήρες του ανταγωνισμού, ενώ προσφέρει μία αίσθηση ακριβείας μοναδική στους Verado.

Βιώστε τον απόλυτο έλεγχο

Το σύστημα ψηφιακά ελεγχόμενου γκαζιού και αλλαγής ταχυτήτων DTS – SmartCraft παρέχει έλεγχο με ποιοτικά χαρακτηριστικά όμοια με αυτά ενός ακριβού σπορ αυτοκινήτου, άμεση απόκριση στο γκάζι και «βελούδινη» αλλαγή ταχυτήτων απαλείφοντας την καθυστέρηση των κλασικών συστημάτων με μηχανικές ντίζες. Πάνω από 50,000 ώρες ελέγχων και δοκιμών και σχεδον μία δεκαετία πραγματικής χρήσης από ιδιοκτήτες σκαφών κάνουν το DTS το πιο αποδεδειγμένο στην πράξη σύστημα ελέγχου στο νερό.