w. MERCURY 150HP EFI Fourstroke

You Are Here: Home → Μηχανές → Καινούριες → Mercury → w. MERCURY 150HP EFI Fourstroke
fourstroke-150_7_f
fourstroke-150_1_ffourstroke-150_2_ffourstroke-150_5_ffourstroke-150_4_ffourstroke-150_8_ffourstroke-150_10_ffourstroke-150_11_ffourstroke-150_12_ffourstroke-150_13_ffourstroke-150_14_f

Mercury 150HP Τετράχρονος EFI: Ξεπερνώντας τα όρια της αξιοπιστίας

Ο νέος τετράχρονος Mercury 150HP έχει σχεδιαστεί ειδικά ώστε να είναι ο πιο αξιόπιστος εξωλέμβιος κινητήρας στην βιομηχανία θαλάσσιας αναψυχής.  Ο κινητήρας του είναι βασισμένος σε ένα πανίσχυρο και στιβαρό μπλοκ με κυβισμό 3 λίτρων με δυνατότητα παραγωγής ισχύος άνω των 250HP. Κρατώντας την ιπποδύναμη χαμηλά σε σχέση με τον παραπάνω κυβισμό, αυξάνεται η ανθεκτικότητα και η αξιοπιστία του κινητήρα ενώ παράλληλα υπάρχουν μεγάλα διαθέσιμα ποσά ροπής για γρηγορότερο πλανάρισμα και επιτάχυνση.

Με το μέγιστο κυβισμό για την κατηγορία του ο νέος αυτός κινητήρας συνδυάζεται με ένα ενισχυμένο πόδι και κιβώτιο ταχυτήτων και σχεδόν 10,000 ώρες δοκιμών και εξέλιξης για να εξασφαλίσει εκπληκτικές επιδόσεις με την μοναδική για την βιομηχανία εξωλέμβιων κινητήρων, 5ετή περιορισμένη εργοστασιακή εγγύηση. Η ειδική σχεδίαση του κινητήρα και η υψηλής ποιότητας βιομηχανική κατασκευή του, καθιστούν τον Mercury 150ΗP EFI τον ελαφρύτερο και πιο συμπαγή διαστασιακά κινητήρα της κατηγορίας του.

Μοντέλο F150 EFI
Ισχύς (kW) 110.3
Περιοχή μέγιστων στροφών 5000-5800
Κύλινδροι 4 (σε σειρά)
Συμβατότητα με SmartCraft Ναι
Κυβισμός [cc] 3000
Εκκίνηση Ηλεκτρική με διακόπτη
Σχέση μετάδοσης 1.92:1
Χειριστήριο Μηχανικό F-N-R
Σύστημα τιμονιού Υδραυλικό / Λαγουδέρα βαρέως τύπου
Τύπος κινητήρα 4χρονος με ψεκασμό πολλαπλών σημείων
Εναλλάκτης ρεύματος 60 amp / 756 watt (Belt-Driven)
Σύστημα trim EHPT: Ηλεκτροϋδραυλικό Trim & Tilt
Δοχείο καυσίμου N/A
Καύσιμο UL90R
Βάρος [kg] 206
Άξονας κινητήρα 508mm [L] – 635mm [XL]
Αριστερόστροφοι κινητήρες CXL

Μία τέλεια λύση αναβάθμισης

Ο νέος τετράχρονος Mercury 150HP διαθέτει ένα λεπτεπίλεπτο προφίλ και οι μικρές διαστάσεις του θα επιλύσουν άμεσα προβλήματα όπως περιορισμένου χώρου για τον κινητήρα ή ιδιόμορφες λεκάνες στην πρύμνη του σκάφους που δεν επιτρέπουν την πλήρη ανύψωση του.

Με βάρος παραπλήσιο με αυτό ενός δίχρονου κινητήρα, ο τετράχρονος κινητήρας των 150 ίππων αποτελεί μία ιδανική λύση αναβάθμισης ,ειδικά σε παλαιότερα σκάφη που δεν είχαν σχεδιαστεί για να δεχτούν έναν σαφώς βαρύτερο τετράχρονο κινητήρα στον καθρέπτη τους. Ο νέος αυτός κινητήρας είναι επίσης αρκετά ευέλικτος σχεδιαστικά για να συνδυαστεί με μηχανικό ή υδραυλικά ή ηλεκτροϋδραυλικά (σε διπλή τοποθέτηση) υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, μηχανικό σύστημα ντιζών γκαζιού-ταχυτήτων και μία πλήρη σειρά αναλογικών ή SmartCraft οργάνων.

Ελαφρύς και αποδοτικός

Ο νέος κινητήρας των 150HP είναι ο ελαφρύτερος της κατηγορίας του. Η απλή σχεδίαση με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC) με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο και η επιπρόσθετη χρήση συνθετικών υλικών υψηλής τεχνολογίας, μειώνει το συνολικό βάρος του κινητήρα χωρίς να θυσιάζει την αξιοπιστία του. Το αποτέλεσμα είναι ένας ελαφρύτερος κινητήρας που μειώνει το συνολικό βάρος του συγκροτήματος σκάφους-κινητήρα, με αποτέλεσμα (αναλόγως φυσικά και της γάστρας του σκάφους) την αύξηση των επιδόσεων και της απόδοσης. Η ασύγκριτη σχέση βάρους-ισχύος του τετράχρονου Mercury 150HP EFI σημαίνει εξαιρετική οικονομία καυσίμου και περισσότερο χρόνο στο νερό μεταξύ γεμισμάτων του ρεζερβουάρ. Με τόσο χαμηλό βάρος ο νέος Mercury 150HP EFI (μόνο 10 κιλά βαρύτερος από έναν αντίστοιχο δίχρονο άμεσου ψεκασμού Optimax 150HP) κρίνεται ως ιδανικός για νέες τοποθετήσεις σε σκάφη ή αναβάθμιση παλαιότερων σκαφών που δεν μπορούσαν εκ σχεδίασης να εφοδιαστούν με βαρύτερους 4χρονους ανταγωνιστικούς κινητήρες.

Υδροδυναμική σχεδίαση ποδιού

Για να στεγάσει τα μεγαλύτερα γρανάζια και εσωτερικά εξαρτήματα , το ενισχυμένο πόδι του νέου τετράχρονου 150άρη έπρεπε να αυξηθεί σε διαστάσεις. Στις περισσότερες περιπτώσεις ένα μεγαλύτερων διαστάσεων πόδι αντιστοιχεί σε μειωμένη ταχύτητα και μικρότερες επιδόσεις του σκάφους λόγω του αυξημένου συντελεστή υδρολίσθησης (που εκφράζει πόσο «τρίβεται» το πόδι καθώς γλιστρά εντός του νερού). Το πόδι που χρησιμοποιείται όμως στον νέο αυτόν τετράχρονο κινητήρα των 150 Hp ,προκαλεί τους νόμους της Φυσικής με το μεγάλο μεν αλλά εξαιρετικά αποδοτικό υδροδυναμικό του προφίλ. Στην πράξη, το πόδι του τετράχρονου Mercury 150 EFI ενώ είναι μεγαλύτερο όσον αφορά το μήκος και τη διάμετρο της τορπίλης, παρουσιάζει καλύτερη υδροδυναμική συμπεριφορά ακόμη και από πόδια με τα οποία εφοδιάζεται η κατηγορία των 90-115 Ηp.

Μικρότερη καταπόνηση του κινητήρα