b. MERCURY 90HP Optimax

You Are Here: Home → Μηχανές → Καινούριες → Mercury → b. MERCURY 90HP Optimax
MERCURY-90HP-OPTIMAX
optimax-75-125_4_fMERCURY-90HP-OPTIMAX

Οι ιδιοκτήτες σκαφών έλκονταν πάντοτε προς τους δίχρονους κινητήρες λόγω των πλεονεκτημάτων τους. Ελαφριοί, δυνατοί και με μεγάλα ποσά ροπής, οι δίχρονοι κινητήρες θεωρούνταν η ιδανική λύση για κάθε σκάφος. Στον αντίποδα οι συμβατικοί δίχρονοι κινητήρες παρουσίαζαν χαμηλότερη οικονομία καυσίμου και φτωχότερα χαρακτηριστικά λειτουργίας από τους τετράχρονους. Με την εισαγωγή της επαναστατικής τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού καυσίμου Optimax για πάνω από μία δεκαετία τα πράγματα άλλαξαν καθώς διατηρήθηκαν όλα τα πλεονεκτήματα του δίχρονου κινητήρα ενώ ελαχιστοποιήθηκαν στο έπακρο τα μειονεκτήματα του όπως η υψηλή κατανάλωση καυσίμου και λαδιού, η εκπομπή καπνού, η τραχειά λειτουργία κτλ.

Η γκάμα κινητήρων Optimax της Mercury, η οποία παρουσιάζει τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην αγορά των δίχρονων κινητήρων άμεσου ψεκασμού καυσίμου, είναι το απάγαυσμα πολυετούς τεχνολογικής καινοτομίας. Ο στόχος της Mercury ήταν να παρέχει στους ιδιοκτήτες σκαφών μοναδική δίχρονη επιτάχυνση και τελική ταχύτητα σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά καθαρής, ήσυχης, ανθεκτικής και οικονομικής σε καύσιμα λειτουργίας των τετράχρονων κινητήρων.

Χάρη στον εξελιγμένο άμεσο ψεκασμό καυσίμου, οι κινητήρες Optimax καίνε λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τους περισσότερους τετράχρονους χωρίς θυσίες στην ιπποδύναμη και την ροπή. Η αποκλειστική τεχνολογία διβάθμιου άμεσου ψεκασμού καυσίμου προσφέρει τα μέγιστα στην απόδοση, άμεσο πλανάρισμα και επιτάχυνση που καθιστούν τον Optimax ως έναν ανώτερο τεχνολογικά κινητήρα κατάλληλο για οποιοδήποτε τύπο σκάφους.

Μοντέλο OPTIMAX 90
Ισχύς (kW) 66,2
Περιοχή μέγιστων στροφών 5000-5750
Κύλινδροι 3 (σε σειρά)
Συμβατότητα με SmartCraft Ναι
Κυβισμός [cc] 1526
Εκκίνηση Ηλεκτρική με διακόπτη
Σχέση μετάδοσης 2.33:1
Χειριστήριο Μηχανικό F-N-R
Σύστημα τιμονιού Σύστημα τιμονιού
Τύπος κινητήρα 2χρονος με άμεσο ψεκασμό πολλαπλών σημείων
Εναλλάκτης ρεύματος 60 amp / 756 watt (Belt-Driven)
Σύστημα trim EHPT: Ηλεκτροϋδραυλικό Trim & Tilt
Δοχείο καυσίμου N/A
Καύσιμο UL90R
Βάρος [kg] 170
Άξονας κινητήρα 508mm [L]
Αριστερόστροφοι κινητήρες N/A

Βελτιωμένη απόδοση και οικονομία καυσίμου

Εκτός απο το διβάθμιο σύστημα ψεκασμού, οι κινητήρες Optimax είναι κατασκευασμένοι να αποδίδουν στο μέγιστο χάρη στην εξελιγμένη τους σχεδίαση.

Η μοναδική διαδικασία διασκορπισμού (ατμοποίησης σε πολύ μικρές σταγόνες) του καυσίμου έχει ως αποτέλεσμα πολύ μικρά σταγονίδια θυμίζοντας ομίχλη, κάτι που βελτιώνει δραματικά την οικονομία καυσίμου ειδικά στις στροφές ρελαντί και στην περιοχή στροφών σε ταχύτητες ταξιδίου.

Το εξελιγμένο διβάθμιο σύστημα ψεκασμού εγχύει το μίγμα αέρα-καυσίμου κατευθείαν στο θάλαμο καύσης αποφεύγοντας την απώλεια ποσοτήτων καυσίμων απο τις θυρίδες των κυλίνδρων, ένα σύνηθες πρόβλημα των συμβατικών δίχρονων κινητήρων. Το αποτέλεσμα είναι η πιο πλήρης ατμοποίηση μίγματος αέρα-καυσίμου στην βιομηχανία ναυτικών κινητήρων μέσω των αποκλειστικά για την περίπτωση σχεδιασμένων εμβόλων με ανακλαστική κορώνα, τα οποία κατευθύνουν πιο αποδοτικά το μίγμα στο κέντρο του μπουζί για βέλτιστη καύση.

Το όλο σύστημα εργάζεται υπο χαμηλή σχετικά πίεση συγκριτικά με αντίστοιχα συστήματα άμεσου ψεκασμού του ανταγωνισμού με αποτέλεσμα τη μικρότερη καταπόνηση των εξαρτημάτων που το απαρτίζουν άρα και την βελτιωμένη αξιοπιστία και μακροζωία του κινητήρα.


Εξελιγμένο πόδι

Καμία άλλη εταιρεία εκτός απο την Mercury δεν έχει μεγαλύτερη εξειδίκευση σχετικά με την σχεδίαση του ποδιού και την υδροδυναμική του συμπεριφορά. H Mercury χρησιμοποιεί αυτή την τεχνογνωσία για να σχεδιάσει εξελιγμένα πόδια που βελτιώνουν τις επιδόσεις και την αξιοπιστία σε κάθε κινητήρα της.

Μία εκτενής υδροδυναμική ανάλυση μέ σχεδίαση και βιομηχανική κατεργασία μέσω υπερυπολογιστών (CAD/CAM) έχει ως αποτέλεσμα έναν μειωμένο συντελεστή υδρολίσθησης το οποίο σημαίνει λιγότερες τριβές μεταξύ ποδιού και νερού και κατά συνέπεια καλύτερες επιδόσεις του σκάφους και βελτιωμένη τελική ταχύτητα.

Οι πατενταρισμένες διπλές εισαγωγές νερού εξασφαλίζουν μία σταθερή παροχή νερού ψύξης με οποιαδήποτε γωνία κλίσης και ανεξαρτήτως ύψους τοποθέτησης του κινητήρα στον καθρέπτη του σκάφους. Μία επίπεδη σχεδίαση επιτρέπει την αποφυγή συσσώρευσης φυκιών στην εισαγωγή νερού και την επακόλουθη μειωμένη παροχή νερού ψύξης, ένα σύνηθες πρόβλημα που απαντάται στα αιχμηρά (στην περιοχή της μύτης της τορπίλης μπροστά απο την προπέλα) πόδια ανταγωνιστικών κινητήρων. O προπελοφόρος άξονας βαρέως τύπου είναι πάντοτε έτοιμος να αποδώσει αξιόπιστα όλη την υψηλή ισχύ και ροπή των κινητήρων Optimaxκάτω απο όλες τις συνθήκες.

Ανθεκτικοί στην διάβρωση

Η γκάμα κινητήρων Optimax είναι κατασκευασμένη με σκοπό να αντέχει την ανεπιθύμητη διάβρωση απο το θαλάσσιο νερό. Η Mercury χρησιμοποιεί περισσότερο ανοξείδωτο χάλυβα απο τον ανταγωνισμό και αρκετά εξαρτήματα έχουν τροποποιηθεί καταλλήλως ώστε να καταστούν αντιδιαβρωτικά. Αυτό μεταφράζεται σε ανθεκτικότητα στη θαλάσσια διάβρωση, μεγαλύτερα διαστήματα μεταξύ των τακτικών συντηρήσεων και χαμηλότερο κόστος χρήσης. Η χρήση ειδικών κραμάτων, τα στρατηγικά τοποθετημένα ανόδια και η μοναδική διαδικασία βαφής εξασφαλίζουν την καλύτερη αντιδιαβρωτική προστασία εξωλέμβιων κινητήρων στην βιομηχανία θαλάσσιας αναψυχής